Διαπιστευμένο Κέντρο Ασφάλειας Κυκλοφορίας Μικρών Επιβατών
γενικές πληροφορίες
Όροι και προϋποθέσεις

1. Εισαγωγή

Ο ιστότοπος ανήκει και λειτουργεί από την Travel Matters SRL , μια εταιρεία εγγεγραμμένη στη Ρουμανία, με έδρα την Str. Πιπέρα, Αρ. 48Α, Bldg. Ναι, Et. 2, App. 208, Τομέας 2, Βουκουρέστι. Η Travel Matters SRL είναι εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο με αριθμό μητρώου J40/8403/2012 και έχει τον κωδικό φορολογικής αναγνώρισης RO30455870 . Η εταιρεία μας είναι αφοσιωμένη στην παροχή προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, με κύριο στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας μέσω μιας αποτελεσματικής και ασφαλούς εμπειρίας αγορών.

Με την πρόσβαση και τη χρήση αυτού του ιστότοπου, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας, συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται παρακάτω. Εάν δεν συμφωνείτε με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις, μην χρησιμοποιήσετε αυτόν τον ιστότοπο. Συνιστούμε να τα διαβάσετε προσεκτικά για να κατανοήσετε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχετε ως χρήστης αυτού του ιστότοπου.

2. Αποδοχή Παραγγελίας

Κάνοντας μια παραγγελία σε αυτόν τον ιστότοπο, ο Αγοραστής εκφράζει τη σταθερή του συμφωνία για την αγορά των προϊόντων της Παραγγελίας, σύμφωνα με τους καθορισμένους όρους και προϋποθέσεις. Η Travel Matters SRL (εφεξής καλούμενη "Πωλητής") διατηρεί το δικαίωμα να αποδεχτεί ή να απορρίψει οποιαδήποτε παραγγελία, εν όλω ή εν μέρει, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, την ορθότητα των πληροφοριών που παρέχονται από τον Αγοραστή και τους εσωτερικούς ελέγχους που διενεργεί ο Πωλητής.

Ο Πωλητής θα επιβεβαιώσει την αποδοχή της παραγγελίας στέλνοντας ένα μήνυμα επιβεβαίωσης, τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, ανάλογα με τις διαθέσιμες επιλογές και τις προτιμήσεις του Αγοραστή. Το μήνυμα επιβεβαίωσης θα περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με τα παραγγελθέντα προϊόντα, την τελική τιμή και τους όρους παράδοσης. Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο ή υπάρχουν άλλα νομικά ή τεχνικά εμπόδια, ο Πωλητής θα ειδοποιήσει τον Αγοραστή και θα ακυρώσει την παραγγελία, χωρίς να φέρει ευθύνη για τυχόν ζημιές ή ταλαιπωρία.

Η παραγγελία θα θεωρηθεί έγκυρη και θα διεκπεραιωθεί μόνο αφού ένας από τους αντιπροσώπους μας επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων με τον Αγοραστή και αφού επιβεβαιωθεί η πληρωμή, σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο Αγοραστής. Εάν υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ της τελικής αξίας της παραγγελίας και της τιμής που εμφανίζεται στον ιστότοπο λόγω τεχνικών λαθών, ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία και να ενημερώσει τον Αγοραστή για τη διόρθωσή τους.

3. Τιμές και πληρωμές

Οι τιμές των προϊόντων που εμφανίζονται σε αυτόν τον ιστότοπο εκφράζονται σε Lei (RON) και περιλαμβάνουν ΦΠΑ, αλλά δεν περιλαμβάνουν έξοδα αποστολής. Οι τιμές ενδέχεται να τροποποιηθούν από την Travel Matters SRL χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ανάλογα με τις εμπορικές πολιτικές, τις προσφορές ή άλλους εξωτερικούς όρους και οι τροποποιήσεις θα ισχύουν μόνο για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά την ενημέρωση της τιμής.

Η τελική τιμή, η οποία περιλαμβάνει όλους τους φόρους, τα πρόσθετα έξοδα και τα έξοδα αποστολής, θα εμφανίζεται πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας. Ο αγοραστής θα μπορεί να δει και να αποδεχτεί αυτά τα κόστη πριν υποβάλει την παραγγελία.

Η πληρωμή πραγματοποιείται σύμφωνα με τη μέθοδο που έχει επιλέξει ο Αγοραστής, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει ηλεκτρονικές πληρωμές με τραπεζική κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή άλλες μεθόδους που διατίθενται στον ιστότοπο. Εάν η πληρωμή δεν διεκπεραιωθεί με επιτυχία, η παραγγελία δεν θα θεωρείται έγκυρη και δεν θα διεκπεραιωθεί. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της εγκυρότητας και της ακρίβειας των πληροφοριών πληρωμής.

Η Travel Matters SRL διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει οποιαδήποτε παραγγελία εάν υπάρχουν σφάλματα διεκπεραίωσης πληρωμής, λανθασμένες ή ελλιπείς πληροφορίες που παρέχονται από τον Αγοραστή.

4. Προστασία απορρήτου και δεδομένων

Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την παροχή ορθών και πλήρων στοιχείων κατά την υποβολή της παραγγελίας και για την ενημέρωσή τους σε περίπτωση αλλαγών. Η Travel Matters SRL επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα του Αγοραστή σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR) , καθώς και με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία.

Τα δεδομένα που συλλέγονται χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την επεξεργασία παραγγελιών, τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την επικοινωνία με τον Αγοραστή, υπό τους όρους που προβλέπονται στην Πολιτική Απορρήτου που διατίθεται στον ιστότοπο.

Ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να προστατεύει το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων του Αγοραστή, εφαρμόζοντας κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, απώλειας ή εσφαλμένης χρήσης τους. Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει πρόσβαση, διόρθωση ή διαγραφή των προσωπικών του δεδομένων, καθώς και περιορισμό επεξεργασίας ή φορητότητάς τους, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Για οποιοδήποτε αίτημα σχετικά με την προστασία δεδομένων, ο Αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με τον Πωλητή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στην Πολιτική Απορρήτου.

5. Δικαιώματα και Υποχρεώσεις των Μερών

5.1. Υποχρεώσεις πωλητή

Η Travel Matters SRL, ως Πωλητής, αναλαμβάνει να επεξεργάζεται και να παραδίδει επιβεβαιωμένες παραγγελίες, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται στον ιστότοπο κατά την υποβολή της παραγγελίας. Ο Πωλητής αναλαμβάνει την ευθύνη για την παροχή των Αγαθών σύμφωνα με την περιγραφή που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο, χωρίς κρυφά ελαττώματα και για τη συμμόρφωση με τους καθορισμένους όρους και προϋποθέσεις παράδοσης.

Εάν ένα προϊόν καταστεί μη διαθέσιμο μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας, ο Πωλητής θα ενημερώσει τον Αγοραστή το συντομότερο δυνατό και θα προσφέρει εναλλακτικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ακύρωσης της παραγγελίας και επιστροφής των ποσών που καταβλήθηκαν.

Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία ή να αρνηθεί την παράδοση σε περιπτώσεις όπου υπάρχουν εύλογες υποψίες για απάτη συναλλαγής, χρήση λανθασμένων ή ελλιπών δεδομένων ή σε περίπτωση προφανών σφαλμάτων τιμών ή αποθεμάτων.

5.2. Υποχρεώσεις αγοραστή

Ο αγοραστής αναλαμβάνει να παρέχει πραγματικές, σωστές και πλήρεις πληροφορίες κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας και να ενημερώνει αυτές τις πληροφορίες, εάν είναι απαραίτητο. Επίσης, ο Αγοραστής υποχρεούται να καταβάλει την πλήρη αξία των παραγγελθέντων προϊόντων, χρησιμοποιώντας έναν από τους τρόπους πληρωμής που είναι αποδεκτοί στον ιστότοπο.

Η παραλαβή των προϊόντων αντιπροσωπεύει την αποδοχή τους από πλευράς ποσότητας και ποιότητας και τυχόν μεταγενέστερες καταγγελίες σχετικά με ορατές πτυχές πρέπει να γίνονται εντός της νομίμως καθορισμένης προθεσμίας.

Ο αγοραστής δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα που αγόρασε για παράνομους σκοπούς ή αντίθετους σε εμπορική χρήση. Οποιαδήποτε κακή χρήση τους απαλλάσσει τον Πωλητή από κάθε ευθύνη.

6. Παράδοση Προϊόντων

Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται με υπηρεσίες express courier και το κόστος αποστολής εμφανίζεται πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τον όγκο παραγγελίας και την περίοδο επεξεργασίας της παραγγελίας.

Ο πωλητής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να καλύψει τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, αλλά αυτό δεν αποτελεί σταθερή συμβατική υποχρέωση. Σε περίπτωση καθυστερήσεων για λόγους πέραν του ελέγχου του Πωλητή (για παράδειγμα, καθυστερήσεις από την εταιρεία ταχυμεταφορών, αντίξοες καιρικές συνθήκες, οδοφράγματα, απεργίες ή άλλες καταστάσεις ανωτέρας βίας), η Travel Matters SRL δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν στον Αγοραστή.

Κατά τις περιόδους αιχμής (Μαύρη Παρασκευή, νόμιμες αργίες, μεγάλες προωθητικές εκστρατείες), οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να παραταθούν λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών και ο Πωλητής δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις που προκαλούνται από εταιρείες ταχυμεταφορών.

Με την παραλαβή της συσκευασίας, ο Αγοραστής υποχρεούται να ελέγξει την ακεραιότητα της συσκευασίας και τη συμμόρφωση των προϊόντων. Σε περίπτωση εμφανούς ζημιάς στο δέμα, συνιστάται η άρνηση παραλαβής και η σύνταξη αναφοράς μαζί με τον εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Οποιαδήποτε παράπονα σχετικά με προϊόντα που παραδόθηκαν ακατάλληλα πρέπει να αποστέλλονται στον Πωλητή εντός 24 ωρών από την παραλαβή.

7. Χρέωση και πληρωμές

Η τιμή των προϊόντων, οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής και ο όρος πληρωμής καθορίζονται αναλυτικά κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές που εμφανίζονται στον ιστότοπο, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, αλλά η τιμολογημένη τιμή θα είναι αυτή που επιβεβαιώνεται στην αποδεκτή παραγγελία.

Η πληρωμή για τα προϊόντα μπορεί να γίνει μέσω των μεθόδων που διατίθενται στον ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, ηλεκτρονικής πληρωμής με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή (εάν υπάρχει). Στην περίπτωση των διαδικτυακών πληρωμών, η επεξεργασία των συναλλαγών πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς επεξεργαστή πληρωμών και ο Πωλητής δεν αποθηκεύει λεπτομέρειες σχετικά με τις τραπεζικές κάρτες του Αγοραστή.

Ο πωλητής θα εκδίδει φορολογικό τιμολόγιο για κάθε ολοκληρωμένη παραγγελία, σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία. Το τιμολόγιο θα είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή και θα αποσταλεί στον Αγοραστή μέσω e-mail, στη διεύθυνση που σχετίζεται με τον λογαριασμό του. Με την αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων, ο Αγοραστής εκφράζει τη συμφωνία του να λαμβάνει τιμολόγια αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή.

Για την ακρίβεια των δεδομένων χρέωσης, ο Αγοραστής είναι υπεύθυνος για την παροχή πλήρους και ακριβούς πληροφόρησης. Οποιοδήποτε αίτημα για τροποποίηση εκδοθέντος τιμολογίου πρέπει να υποβάλλεται εντός 48 ωρών το πολύ από την έκδοση και η τροποποίηση θα γίνεται μόνο εντός των ορίων που επιτρέπονται από τη φορολογική νομοθεσία.

Εάν μια παραγγελία που πληρώθηκε διαδικτυακά δεν μπορεί να εκπληρωθεί για δικαιολογημένους λόγους (π.

8. Ευθύνες

Ο Πωλητής αναλαμβάνει να επεξεργάζεται και να αποστέλλει τα Αγαθά και τις Υπηρεσίες που έχει παραγγείλει ο Αγοραστής, σύμφωνα με τους καθορισμένους όρους και προϋποθέσεις.

Μόλις το δέμα παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, ο κίνδυνος των Αγαθών μεταφέρεται στον Αγοραστή. Ο πωλητής δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για ζημιές, απώλεια ή καθυστερήσεις που προκαλούνται από τον μεταφορέα. Οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με την παράδοση πρέπει να απευθύνεται απευθείας στην εταιρεία ταχυμεταφορών, σύμφωνα με την πολιτική της.

Ο Πωλητής δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση των Αγαθών μετά την παράδοση. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ανάγνωση και την τήρηση των οδηγιών χρήσης και συντήρησης που παρέχονται από τον κατασκευαστή.

Οι περιγραφές των προϊόντων και οι εικόνες που εμφανίζονται στον ιστότοπο είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Παρόλο που ο Πωλητής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διατηρεί τις πληροφορίες όσο το δυνατόν πιο ακριβείς και ενημερωμένες, ενδέχεται να προκύψουν αποκλίσεις μεταξύ της περιγραφής και του πραγματικού προϊόντος και τέτοιες διαφορές δεν μπορούν να αποτελέσουν λόγο καταγγελίας.

9. Επιστροφές προϊόντων

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει προϊόντα που αγόρασε ηλεκτρονικά και παραδόθηκαν με courier εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών. Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Παραδόθηκαν με κατασκευαστικά ελαττώματα.
  • Έχουν καταστραφεί κατά τη μεταφορά (με την απόδειξη που παρέχεται κατά την παραλαβή του δέματος).
  • Παραδόθηκε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγέλθηκε.
  • Ο αγοραστής επιθυμεί να ακυρώσει την αγορά εντός της νόμιμης περιόδου υπαναχώρησης.

Ο Αγοραστής είναι υπεύθυνος για τα έξοδα επιστροφής , εκτός από τις περιπτώσεις που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λανθασμένα παραδόθηκε, οπότε ο Πωλητής θα επιβαρυνθεί με αυτά τα έξοδα.

Η επιστροφή της αξίας του επιστρεφόμενου προϊόντος θα γίνει αποκλειστικά με τραπεζικό έμβασμα , στον λογαριασμό που θα υποδείξει ο Αγοραστής, το πολύ εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή και την επαλήθευση του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Για να ξεκινήσει μια επιστροφή, ο Αγοραστής πρέπει να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης του πωλητή και να ακολουθήσει τη διαδικασία που καθορίζεται στον ιστότοπο.

10. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών, ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, χωρίς να προσδιορίσει τους λόγους και χωρίς κυρώσεις, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος σε περίπτωση παράδοσης με εταιρεία ταχυμεταφορών.

Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο Αγοραστής πρέπει να ενημερώσει τον Πωλητή με γραπτή ειδοποίηση που αποστέλλεται μέσω e-mail ή μέσω της ειδικής ενότητας στον ιστότοπο του Πωλητή. Η ειδοποίηση πρέπει να περιέχει σχετικές πληροφορίες για την παραγγελία και το επιστρεφόμενο προϊόν.

Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, χωρίς ίχνη χρήσης, με όλα τα αξεσουάρ και τα έγγραφα που το συνόδευαν.
  • Η αρχική συσκευασία πρέπει να είναι άθικτη, χωρίς σημαντικές φθορές.
  • Προϊόντα που εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες (όπως είδη υγιεινής, σφραγισμένα προϊόντα κ.λπ.) δεν επιστρέφονται εάν έχουν αποσφραγιστεί.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον Αγοραστή , εκτός από περιπτώσεις όπου η επιστροφή οφείλεται σε λάθος του Πωλητή (λανθασμένα παραδοθέν προϊόν, ελαττωματικό προϊόν, κατεστραμμένο κατά τη μεταφορά κ.λπ.).

Ο Πωλητής θα επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο Αγοραστής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει αποκλειστικά με τραπεζικό έμβασμα , στον λογαριασμό που θα υποδείξει ο Αγοραστής.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής, ο Αγοραστής μπορεί να συμβουλευτεί την ειδική ενότητα στον ιστότοπο του πωλητή ή να επικοινωνήσει με την υποστήριξη πελατών .

11. Λάθη τιμών και αποθεμάτων

Ο πωλητής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών που εμφανίζονται στον ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένων των τιμών και της διαθεσιμότητας των προϊόντων. Ωστόσο, ενδέχεται να προκύψουν τεχνικά ή ανθρώπινα λάθη και εάν εντοπιστούν αποκλίσεις σχετικά με την τιμή ή το απόθεμα ενός προϊόντος, διατηρούμε το δικαίωμα να διορθώσουμε αυτά τα σφάλματα χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Εάν έχει γίνει παραγγελία για ένα προϊόν που εμφανίζεται με λανθασμένη τιμή ή εσφαλμένη διαθεσιμότητα , ο Πωλητής θα ενημερώσει τον Αγοραστή το συντομότερο δυνατό μέσω email, τηλεφώνου ή SMS. Σε αυτήν την περίπτωση, ο Αγοραστής θα έχει την επιλογή να επιβεβαιώσει την παραγγελία στη σωστή τιμή ή να την ακυρώσει χωρίς επιπλέον κόστος.

Σε περίπτωση παραγγελιών που έχουν ήδη πληρωθεί για προϊόντα με τιμή σημαντικά χαμηλότερη από την αξία αγοράς λόγω προφανούς λάθους , ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία και να επιστρέψει πλήρως το ποσό που κατέβαλε ο Αγοραστής. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τα προφανή σφάλματα τιμών δεν συνιστούν έγκυρη σύμβαση και ο Πωλητής δεν υποχρεούται να παραδώσει τα προϊόντα σε εσφαλμένη τιμή.

Αυτή η πολιτική στοχεύει στην πρόληψη καταστάσεων κατάχρησης και στην προστασία των συμφερόντων και των δύο μερών στις εμπορικές συναλλαγές.

12. Τελικές διατάξεις

Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ώστε να αντικατοπτρίζει τυχόν νομοθετικές αλλαγές, ενημερώσεις στις εσωτερικές πολιτικές ή αλλαγές στις προσφερόμενες υπηρεσίες. Η ενημερωμένη έκδοση των όρων και προϋποθέσεων θα είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο και η συνέχιση της χρήσης του ιστότοπου από τον Αγοραστή μετά από οποιαδήποτε τροποποίηση συνιστά αποδοχή των νέων διατάξεων.

Εάν οποιαδήποτε διάταξη αυτών των όρων και προϋποθέσεων θεωρείται άκυρη ή μη εφαρμόσιμη, οι υπόλοιπες διατάξεις παραμένουν έγκυρες και εκτελεστές. Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις, ο Αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με την υπηρεσία υποστήριξης πελατών του πωλητή.