Παραγγείλετε ηλεκτρονικά με παράδοση στο σπίτι
Η ηλεκτρονική παραγγελία παραδίδεται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Sameday ή της ομάδας Baby Matters εντός 1-4 εργάσιμων ημερών από την τηλεφωνική επιβεβαίωση. Εάν ένα προϊόν κατασκευάζεται κατόπιν παραγγελίας (όχι στο εσωτερικό μας απόθεμα), ο χρόνος παράδοσης θα γνωστοποιηθεί από τον εκπρόσωπο της Baby Matters που επικοινωνεί μαζί σας.
Υπευθυνότητα παράδοσης και συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφορών:
Η Baby Matters συνεργάζεται με τρίτες εταιρείες ταχυμεταφορών (όπως Sameday, DPD ETC.) για την παράδοση προϊόντων. Δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για καθυστερήσεις ή προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την εταιρεία ταχυμεταφορών, ειδικά κατά τη διάρκεια της Black Friday, των Χριστουγέννων και άλλων εορτών ή περιόδων προσφοράς. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε γρήγορες και ακριβείς παραδόσεις, τυχόν καθυστερήσεις ή ζητήματα παράδοσης πρέπει να αντιμετωπίζονται απευθείας με την εταιρεία ταχυμεταφορών.
Οι αλλαγές που σχετίζονται με την τοποθεσία, τον χρόνο παράδοσης ή την επικοινωνία με τον ταχυμεταφορέα γίνονται αποκλειστικά από τον παραλήπτη, μέσω της εφαρμογής ή του συνδέσμου που αποστέλλεται από την εταιρεία ταχυμεταφορών μέσω email ή SMS . Σας συνιστούμε να ελέγχετε τις ειδοποιήσεις που λαμβάνετε και να χρησιμοποιείτε αυτά τα κανάλια για τυχόν αλλαγές σχετικά με την παράδοση.
Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στην επίλυση ενός προβλήματος με την εταιρεία ταχυμεταφορών , επικοινωνήστε μαζί μας. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να παρέμβουμε και να σας βοηθήσουμε στην επίλυσή του.
Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή
1.1 Καλώς ήρθατε στο Baby Matters
Στην Baby Matters, θέλουμε να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα και άριστη εξυπηρέτηση. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας. ή έχετε προβλήματα με ένα προϊόν, η πολιτική επιστροφών μας θα σας καθοδηγήσει για να επιλύσετε την κατάσταση αποτελεσματικά και δίκαια.
1.2 Σκοπός της Πολιτικής Επιστροφών
Αυτή η πολιτική σάς παρέχει σαφείς πληροφορίες σχετικά με το πώς να ζητήσετε την επιστροφή ή την αντικατάσταση των προϊόντων που αγοράσατε. Περιγράφει τους όρους και τις διαδικασίες για μια εμπειρία αγορών χωρίς άγχος.
1.3 Ενημερώσεις πολιτικής
Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε αυτήν την πολιτική. Οποιεσδήποτε αλλαγές θα δημοσιευτούν στον ιστότοπό μας και θα ισχύουν από την ημερομηνία δημοσίευσης. Σας συνιστούμε να ελέγχετε περιοδικά την πολιτική για να παραμένετε ενημερωμένοι με ενημερωμένες πληροφορίες.
Κεφάλαιο 2: Η διαδικασία της επιστροφής
2.1 Αίτημα επιστροφής ή αντικατάστασης
Σύμφωνα με τον νόμο αριθ. 449/2003 σχετικά με την πώληση προϊόντων και τις σχετικές εγγυήσεις, οι μεμονωμένοι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν προϊόντα που αγόρασαν από τον ιστότοπό μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους, χωρίς να χρειάζεται να δώσουν λόγο.
Για προϊόντα που αγοράζονται απευθείας από τον εκθεσιακό χώρο, η περίοδος επιστροφής είναι 48 ώρες από την αγορά και αυτό το δικαίωμα ισχύει μόνο εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει το χρώμα ή το μοντέλο και μόνο εάν το προϊόν είναι σφραγισμένο, κλειστό και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παρέλαβε.
Σημαντικό για νομικά πρόσωπα:
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, το δικαίωμα επιστροφής ισχύει μόνο για μεμονωμένους καταναλωτές. Τα νομικά πρόσωπα δεν επωφελούνται από το γενικό δικαίωμα επιστροφής που παρέχεται στους καταναλωτές.
Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας:
Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή ή αντικατάσταση, μεταβείτε στην ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση retur@babymatters.ro εάν αντιμετωπίσετε οποιεσδήποτε δυσκολίες.
Αφού ζητήσετε επιστροφή, θα λάβετε απάντηση μέσω email. Για να αποφύγετε καθυστερήσεις, συνιστούμε να ελέγξετε και τον φάκελο SPAM του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Βεβαιωθείτε ότι απαντάτε στα μηνύματα αμέσως για μια γρήγορη διαδικασία επιστροφής.
Για να διασφαλίσετε την αποτελεσματική και διαφανή διαχείριση των επιστροφών, υποβάλετε οποιοδήποτε αίτημα επιστροφής αποκλειστικά μέσω της διεύθυνσης email retur@babymatters.ro . Αυτή η διαδικασία μας επιτρέπει να προστατεύουμε την ακεραιότητα των εργαζομένων μας και να διατηρούμε σαφές αρχείο όλων των επικοινωνιών, διασφαλίζοντας έτσι μια οργανωμένη και διαφανή εμπειρία τόσο για εσάς όσο και για εμάς.
Προετοιμάστε το προϊόν για επιστροφή:
Συσκευάστε το προϊόν σωστά, χρησιμοποιώντας την αρχική συσκευασία ή την κατάλληλη συσκευασία για να αποφύγετε ζημιές κατά τη μεταφορά. Ελέγξτε ότι το προϊόν και όλα τα σχετικά αξεσουάρ περιλαμβάνονται.
2.2 Επανεξέταση και επεξεργασία επιστροφής
Αφού λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα ελεγχθεί για να καθοριστεί εάν είναι κατάλληλο για επιστροφή ή αντικατάσταση. Οι έλεγχοι είναι στάνταρ και παρακολουθούνται βίντεο για να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα.
2.3 Επιστροφή ή Αντικατάσταση του Προϊόντος
Εάν το προϊόν είναι κατάλληλο για επιστροφή ή αντικατάσταση, θα ενεργήσουμε ως εξής:
2.4 Κόστος Επιστροφών
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων είναι ευθύνη του πελάτη. Η ρύθμιση αυτή είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του διατάγματος αριθ. 130/2000 σχετικά με το νομικό καθεστώς των εξ αποστάσεως συμβάσεων. Εκτός από τις περιπτώσεις που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή το σφάλμα είναι δική μας ευθύνη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα καλύψουμε τα έξοδα επιστροφής.
2.5 Πολιτική επιστροφών για προϊόντα που αγοράζονται από τον εκθεσιακό χώρο
Τα σφραγισμένα προϊόντα που αγοράστηκαν από τον εκθεσιακό χώρο μπορούν να επιστραφούν εντός 48 ωρών από την αγορά.
Τα προϊόντα που εκτίθενται στον εκθεσιακό χώρο ενδέχεται να παρουσιάζουν σημάδια φθοράς λόγω χειρισμού και δοκιμών από τους πελάτες. Εάν αποφασίσετε να αγοράσετε ένα τέτοιο προϊόν, σας ενημερώνουμε ότι αποδέχεστε αυτούς τους όρους. Επομένως, δεν δεχόμαστε επιστροφές για τα προϊόντα που εκτίθενται, εκτός από περιπτώσεις όπου παρουσιάζουν κατασκευαστικά ελαττώματα.
Σας συνιστούμε να εξετάσετε προσεκτικά το προϊόν πριν το αγοράσετε και να μας ρωτήσετε τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την κατάστασή του.
Πριν κάνετε την αγορά σας, σας συνιστούμε να εξετάσετε προσεκτικά το προϊόν για να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Εάν παρατηρήσετε κάποιο ελάττωμα ή αισθητική ατέλεια, ενημερώστε το προσωπικό μας πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας. Τα αισθητικά ελαττώματα δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή ή ανταλλαγή.
Τα προϊόντα που αγοράζονται από τον εκθεσιακό χώρο επωφελούνται από 2 χρόνια εγγύηση για τεχνικά ελαττώματα, αλλά όχι για αισθητικά ελαττώματα.
3. Μείωση της αξίας του προϊόντος
3.1 Ενέργειες που μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση της αξίας του προϊόντος
Στις ακόλουθες περιπτώσεις, διατηρούμε το δικαίωμα να αποφασίσουμε για την αποδοχή των επιστρεφόμενων προϊόντων:
Για να εξασφαλίσετε μια ικανοποιητική εμπειρία και να προστατεύσετε την ακεραιότητα των προϊόντων, σας συνιστούμε να εξετάσετε προσεκτικά τα προϊόντα πριν τα χρησιμοποιήσετε και να διατηρήσετε την αρχική συσκευασία. Σύμφωνα με τον νόμο αριθ. 449/2003 σχετικά με την πώληση προϊόντων και τις σχετικές εγγυήσεις, σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στην κατάσταση που το παρέλαβε, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής συσκευασίας.
3.2. Διατήρηση της αρχικής συσκευασίας και επιπτώσεις στις επιστροφές προϊόντων
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, αν και δεν απαιτείται να διατηρήσετε την αρχική συσκευασία του προϊόντος, η απουσία της μπορεί να θεωρηθεί μείωση της αξίας του προϊόντος κατά την επιστροφή.
Για να αποφύγετε τέτοιες πρόσθετες χρεώσεις, συνιστούμε να διατηρείτε την αρχική συσκευασία του προϊόντος και να τη χειρίζεστε με προσοχή.
Εάν η αρχική συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος είναι κατεστραμμένη, λείπει ή είναι ελλιπής, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε ένα τέλος για την επανασυσκευασία. Αυτή η χρέωση μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 10% και 20% της αξίας του προϊόντος, ανάλογα με το βαθμό ζημιάς στη συσκευασία. Αυτός ο φόρος προορίζεται να καλύψει το κόστος που σχετίζεται με την επανασυσκευασία και να διασφαλίσει ότι το προϊόν μπορεί να μεταπωληθεί υπό τις κατάλληλες συνθήκες.
Συνιστούμε να εξετάσετε προσεκτικά τα προϊόντα πριν τα χρησιμοποιήσετε και να διατηρήσετε την αρχική συσκευασία για να αποφύγετε πρόσθετες χρεώσεις και να διευκολύνετε την πιθανή επιστροφή.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να φροντίζει για τη σωστή συσκευασία του προϊόντος για την αποφυγή ζημιάς του κατά τη μεταφορά. Είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι το προϊόν προστατεύεται επαρκώς, ανεξάρτητα από τον επιλεγμένο τρόπο επιστροφής, μεταξύ άλλων μέσω της επιλεγμένης εταιρείας ταχυμεταφορών.
Εάν το επιστρεφόμενο προϊόν εμφανίσει ζημιά που προκαλείται από ακατάλληλη συσκευασία, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή ή να επιβάλλουμε πρόσθετη χρέωση για την αποκατάσταση της κατάστασης του προϊόντος.
Σας συνιστούμε να ελέγξετε προσεκτικά την πολιτική επιστροφής της εταιρείας ταχυμεταφορών που έχετε επιλέξει για να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι σωστά ασφαλισμένο κατά τη μεταφορά. Είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι το προϊόν φτάνει στον προορισμό του υπό τις βέλτιστες συνθήκες.
3.3. Εξαιρέσεις από την αποδοχή επιστροφών για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων
Πολιτική επιστροφών για προϊόντα με περιορισμούς υγιεινής
Σύμφωνα με το GEO 34/2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε συμβάσεις που συνάπτονται με επαγγελματίες , υπάρχουν εξαιρέσεις στο δικαίωμα υπαναχώρησης (επιστροφής) για ορισμένα προϊόντα τα οποία, εφόσον αποσφραγιστούν, δεν μπορούν πλέον να επιστραφούν για λόγους προστασίας της υγείας και της υγιεινής.
Τα προϊόντα που εξαιρούνται από την επιστροφή περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε:
Αυτά τα προϊόντα, αφού αγοραστούν και αποσφραγιστούν , δεν μπορούν να μεταπωληθούν, επομένως δεν είναι επιλέξιμα για επιστροφή ή αντικατάσταση , εκτός από τις περιπτώσεις που έχουν κατασκευαστικά ελαττώματα ή λάθη από την πλευρά του εμπόρου.
Συστάσεις για τους καταναλωτές:
Επιθεωρήστε προσεκτικά τα προϊόντα κατά την παραλαβή, πριν από την αποσφράγιση, για να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας. Σε περίπτωση ανησυχίας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν από τη χρήση.
Πολιτική επιστροφών για προϊόντα με μεταλλικό σκελετό που απαιτούν συναρμολόγηση
Σύμφωνα με το GEO 34/2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε συμβάσεις που συνάπτονται με επαγγελματίες , οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα αγορασμένα προϊόντα, εκτός από τις περιπτώσεις που έχουν υποστεί ζημιά λόγω ακατάλληλης χρήσης ή λανθασμένης συναρμολόγησης.
Προϊόντα κατασκευασμένα από μεταλλικούς σκελετούς που απαιτούν συναρμολόγηση μέσω συναρμολόγησης – όπως τρίκυκλα, ποδήλατα, σκούτερ, κούνιες, κούνιες ή παιδικές κούνιες – δεν μπορούν να επιστραφούν εάν έχουν γρατσουνιές ή άλλες ζημιές στις μεταλλικές επιφάνειες που σημειώθηκαν κατά τη συναρμολόγηση των εξαρτημάτων.
Προϋποθέσεις επιστροφής:
Συστάσεις για τους καταναλωτές:
Πολιτική επιστροφών για ξύλινα προϊόντα (έπιπλα παιδικού δωματίου)
Σύμφωνα με το GEO 34/2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε συμβάσεις που συνάπτονται με επαγγελματίες , οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα αγορασμένα προϊόντα, αλλά υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί στην περίπτωση προϊόντων που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί ή εγκατασταθεί.
Ξύλινα έπιπλα , όπως κούνιες, ντουλάπες και άλλα έπιπλα για το παιδικό δωμάτιο, δεν μπορούν να επιστραφούν εάν έχουν ήδη συναρμολογηθεί, καθώς αυτή η ενέργεια μπορεί να προκαλέσει ζημιά ή φθορά στο προϊόν.
Προϋποθέσεις επιστροφής:
Συστάσεις για τους καταναλωτές:
Προϊόντα με ρόδες, όπως παιδικά καροτσάκια, τρίκυκλα, ποδήλατα και παρόμοια, δεν μπορούν να δοκιμαστούν εκτός εσωτερικού χώρου ή ειδικά σχεδιασμένου χώρου δοκιμών, καθώς οι τροχοί μπορεί να φθαρούν γρήγορα σε πλακόστρωτες ή ανώμαλες επιφάνειες. Εάν το τροχοφόρο προϊόν επιστραφεί και παρουσιάζει σημάδια φθοράς ή ζημιάς που προκαλείται από χρήση εκτός του εσωτερικού χώρου ή εκτός κανονικής χρήσης, δεν θα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί, εκτός από τις περιπτώσεις που είναι ελαττωματικό από το εργοστάσιο ή σε περίπτωση σφαλμάτων από την πλευρά του κατασκευαστή.